Argitaratuak/Publicaciones

Ipuin batzuk argitaratu dira, adibidez:

-“Udatiarra”, Relatos breves y cuentos no sexistas deitutako ipuin bilduman (Gazteizko udala, 2001).

-“Gizon Tristea” ipuina “Emakumeak kontari. Relatos de Mujer” deitutako ipuin bilduman argitaratu zen 1999an, Bilboko udaleko Emakumearen zerbitzuak argitaratua.

-“Ezezaguna” deituriko ipuina, Bilbao Egunkariak argitaratu zuen 2000. urtean. “Gaua” argitaratu zuen Elkarlan argitaletxeak 2002an, ipuin bilduma batean.

-“Neskak eta mutilak” eta “Bat, bi eta hiru” Bilbao hiria ipuinak, ipuin bilduman argitaratu ziren 2004an, Bilboko udaleko Kultura sailak egin zuen.

-2004an ere “Santurtzitik Bilbora doan trena” ere argitaratu zen “Lecturas en el Arenal” bilduman, hirugarren zenbakian.

-“Praka Motzak”, Urnietako udalak argitaratu zuen 2009an beste ipuin bilduma batean.

- 2003ko ekainean, Madrileko Liburu Azokan, “Los líos de Max” aurkeztu zuen Edelvives argitaletxeak; eta 2003ko abenduan, euskarazko bertsioa (jatorrizkoa, alegia) “Max bazterrak nahasten” argitaratu zuen Ibaizabal argitaletxeak. 2002an Lazarillo saria lortu zuen “Max” eleberriari dagozkion horiek biak. Katalanez ere argitaratu da Baula argitaletxeak.

-Laster “Max eta lehengusina txikia” argitaratuko du “Ibazabal” argitaletxeak.

-Aurten  ere “El club de los bichos” argitaratuko du Anaya argitaletxeak.

 

Algunos relatos para adultos han sido publicados, como por ejemplo:

- “Udatiarra” en una recopilación titulada “Relatos breves y cuentos no sexistas”. Lo publicó el Ayuntamiento de Vitoria-Gasteiz, en el año 2001.

 - “Gizon Tristea” publicado por el Servicio de la Mujer del ayuntamiento de Bilbao, en el año 1999 (en el libro Emakumeak kontari).

- El cuento “Ezezaguna” se publicó en el periódico “Bilbao”, en el año 2000 y “Gaua” en la editorial Elkarlan, en el año 2002, en una recopilación de cuentos.

- Neskak eta mutilak” y “Bat, bi eta hiru” fueron publicados por el Ayuntamiento de Cultura, del Ayuntamiento de Bilbao, en el año 2004, en la recopilación “Bilbao hiria ipuinak”.

- Ese mismo año se publicó el cuento “Santurtzitik Bilbora doan trena” en el número tercero de la publicación “Lecturas en el Arenal”. “Praka motzak” fue publicado por el ayuntamiento de Urnieta (Gipuzkoa) en el año 2009.

En junio de 2003, de la mano de la Editorial Edelvives, se presentó en la Feria del Libro de Madrid el libro de literatura infantil “Los líos de Max” y durante el otoño de ese año, con la editorial Ibaizabal se procedió a la publicación en euskera de la versión original, bajo el título de “Max bazterrak nahasten”. Estas dos publicaciones corresponden al título “Max” que consiguió el premio nacional Lazarillo de Creación literaria, en el año 2002. La editorial Baula lo publicó también en catalán.

Pronto se publicarán dos nuevos libros:

- La Editorial Ibaizabal va a publicar en euskera un nuevo libro de Max que llevará por titulo Max eta lehengusina txikia.

- Editorial Anaya, por su parte, va a publicar El Club de los bichos, novela juvenil.